امشب خسته ام
جهنم شکلاتی
که می گن دنیای ماست . مگه نه ؟؟

سلام بروبچ خودمون

بچه ها امشب خسته ام  . از صبح کلاس و اینا بودم . بعدش حموم و کارا و اینا و شام و خلاصه وقتی واسم نمونده و همچنین جونی ندارم ...

خلاصه امشب خسته ام . نمی دونم خوب خستگی مو رسوندم یا نه ؟ ؟ !!! نامردی رو دیدی ؟ 

نه ایشاالله که شما هیچوقت خستگی رو تجربه نکنید !

راستی رهگذر عزیز که برام پیام گذاشتی ، از شدت love پیامت خرکیف شدم اما قربونت خودتو که معرفی نکردی من از کجا بشناسمت ؟  درضمن فدات شم اگر بدونم وبلاگ من باعث آرامش توئه تو هر فرصتی آپ می کنم اما کاش بدونم تو کی هستی ....

این تصویر رهگذرم به عشق تو ...

 

 

راستی بچه ها دل یه نفری پیش من گیر کرده که من به اندازه اون دوستش ندارم و اون داره اذیت می شه و من بیشتر از اون !

کاش بره پیش کسی که دلش پیش اونه  ....

شب بخیر



نظرات شما عزیزان:

رهگذر
ساعت22:45---18 مهر 1391
دلم یک غریبه می خواهد



بیاید بنشیند فقط سکوت کند



و من هـی حرف بزنم و بزنم و بزنم



تا کمی کم شود این همه بار ...



بعد بلند شود و برود



انگار نه انگار ...!



******************************

سلام عزیزم ، خداقوت ، حال و روز ما هم بدتر از تو نباشه بهتر نیست ... اما تو یک منصی داری که ... ، راستی خیلی ممنون خانومی از تصویرت ، خوشحالم که از بیان احساسم ، اینقدر خوشحالت کردم ، اما عزیزم من خاکستری نیستم ... ، خیلی دلم می خواست منو می شناختی گلم ... .

شب خوش

***********************

لبخند تو را چند صباحیست ندیدم



یک باره دگر خانه ات اباد !



بگو سیب

***************************

الهی ! در سکوت افتاده ای بیش نیستم ، تو دلیل سکوتم را می دانی ،



و چه آسان سکوتم را هم محکوم کردند .



الهی ! می گذارم تا باز هم بگویند ، چرا که تو را دارم و تو مرا بس .



الهی ! گفتی خریدار دل شکسته ای ، آوردمش ولی ارزان نمی فروشمش .



میدانم بهتر از تو خریداری پیدا نمی کنم میدانم با من راه می آیی .



الهی ! ببین در راه مانده ای هستم دلتنگ وصال ، دلتنگ آغوش یار ،



دلتنگ شنیدن صدای قلب یار . الهی دریاب !



الهی ! سادگی را به من ارزانی کن هرچند مجازاتم کنند ،



الهی! جنون عطا کن .جنون ، جنون ، جنون.



الهی ! کودکان چه معصوم می خندند ، کودکی عطا کن .



الهی ! خدایم !یاری ام ده که در مقابل این قوم هیچوقت سر تعظیم فرو نیاوردم



چرا که سجده گاه من و تعظیم من فقط و فقط برای توست .



الهی ! یاری ام ده مقاومت کنم و بر نامهربانان لبخند بزنم .



الهی یا ربی دل بی کینه عطا کن ، دل بی کینه عطا کن خدایم .



الهی ! وقتی غنچه ای کوچک با نور خورشیدت شکوفا میشود



وای به احوال من که با نور تو قلبم تاریک بماند و به روشنایی سلام نکند .



خدایم ! حرف بسیار است در خلوتهایم برایت سخنها دارم.




پاسخ: ببخش که نشناختم اما به محض آشنایی خدمت می رسیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





17 / 7 / 1391برچسب:, :: 23:7 :: نويسنده : نسل 3

درباره وبلاگ

بی شعار ، بی طرف ، با ظاهر دانشجو هراز گاهی میام و می نویسم شمام نظر بدید تا بدونم دارم چی کار می کنم یا علی ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ عمو تو هم کمکم کن . باشه ... منتظرتم آ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همینجوری یک دانشجو و آدرس znatrh_5.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت: